szamárSágok

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ezeket bőgtétek

  • Tblog: Az USA-t árnyalja, hogy pl. az autó-biztosítás minimum 70 dollár / hó, de kezdőknek 150, kezdő nag... (2016.09.25. 11:51) felháborító
  • Szepesházy Imre: Kedves Csacse! Van egy kis gond a a táblázattal! Szlovákiában valóban ennyi a jövedelemadó, de se ... (2016.09.21. 16:41) felháborító
  • Frank Waldner: Minnel kevesebb az ado annal jobban forog a penz . Nem jo ha alacsony adot fizetsz mert akkor szor... (2016.09.20. 23:58) felháborító
  • Frank Waldner: Akkor mostmar tudjatok hogy a fideszesek mibol lettek milliomosok !Ezert nem eleg a rezsire a penz ! (2016.09.20. 23:43) felháborító
  • _JoE_: Ha mind ez igaz, akkor miért kerül ugyanannyiba vagy akár még drágább is szlovákiában? (2016.09.20. 21:18) felháborító
  • Utolsó 20

2011.11.07. 18:31 csacse

az agytumoros és az autista

Mindenek előtt zenével kell kezdenem a történetet, mielőtt ellövöm a hol volt, hol nem volt poént. A történethez elöljáróban annyit, hogy életem során egy csomó dolgot összekötöttem a zenével, és ha meghallom akkor eszembe jutnak az élmények amik akkor történtek velem. Jelen esetben olvasás közben hallgassátok ezt, mivel ez a MI zenénk:

Hol volt, hol nem volt, volt egyszer az agytumoros meg az autista. A történet egy viszonylag hűvös májusi hatodikai napon kezdődik, azért emlékezetes mert a 30. születésnapom ez a nap, mellesleg péntek. Szombathely főterén ülök egy nagyobb társasággal, az előző esti szülinapi bulim folytatásaként, Anima Sound System koncert volt aznap és a Mediawave zárása. Beszélgetünk, sokan, sokféléről. Hűvös volt, sötétedett, eső nem volt. És akkor leült mellém egy lány. Barna hosszú haja volt, barna szeme, és mosolyra álló szája. Pont az esetem. És ott akkor, a hatalmas tömeg és hangzavar kellős közepén elkezdte kifesteni a körmét. Pirosra. Ott a tömegben. Én néztem és megkérdeztem tőle, hogy kifesthetem-e az egyik körmét. Ő mondta, hogy nem. Én ott, 30 évesen, a születésnapomon teljesen kibuktam ettől. Hogy lehet az, hogy egy csitri aki ráadásul pont az esetem, a saját születésnapomon nem engedi, hogy megtegyem azt amire vágyom. Ott abban a pillanatban szerettem bele. A lányba, aki úgy néz ki ahogy a nagykönyvben le van írva a nő. Az én nagy könyvemben.

Persze kérdezhetitek, hogy miért csak most írom meg ezt a történetet.Azzal a lánnyal, aki akkor ott leült mellém, ma vagyok együtt sülve főve egy éve. A barátaink csak puzzle párnak hívnak bennünket, és mindig azt mondják, olyanok vagyunk mint az a bizonyos zsák meg a foltja. Persze mi vagyunk olyan perverzek, hogy elmorfondírozunk azon, hogy ki a zsák és ki a folt, de ez egy másik szála a történetnek.

Aki figyelt az könnyen rájöhetett, hogy  van egy homályos rész az időben, hiszen ma november hetedike van, és májusi a történet kezdés. Nos igen. Nem volt egyszerű a játszma, az udvarlás kőkemény, vért izzadós, és szenvedős volt. A végén majdnem feladtam, de akkor már a kisasszony is akarta. Nagyon. Így egy vasárnap hajnalon, a "hagyományos" gyere fel egy teára szombat este végén, a Gru című mozizós Passenger este után, végre egyértelmű jelét adta annak, hogy megcsókolhatom. Ugyanis try kiss (próbál megcsókolni) feliratot viselt fülbevaló formájában a drága. Persze én ezt nem vettem észre. Tudom. Mi férfiak soha nem olvasunk a jelekből. De higgyétek el, ha ti is azon a procedúrán átverekedtétek volna magatokat, amin én, ti sem tudtatok volna olvasni. Nem hogy jeleket, de út menti hirdetőtáblás hirdetést sem. 

És hogy miért autista és agytumoros és melyikünk kicsoda? Na azt majd legközelebb. Egy év múlva, a második évfordulóján annak, hogy enyém, az aki pont úgy néz ki, mint a nő a nagykönyvből. 

Jah, így festünk manapság :)

7 komment

Címkék: kép személyes videó szombathely szerelem saját évforduló év egy csacsi sound timi romantika system anima reeperbahn pryda


A bejegyzés trackback címe:

https://csacsee.blog.hu/api/trackback/id/tr133361606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.11.07. 20:17:13

ezt nem hagyhatom ki: Jeder Deckel findet seinen Topf. Szószerint: Minden fedő megtalálja a fazekát. :)
Magyarul: Zsák a foltját megtalálja. Még sok szép együtt töltött évet nektek! :)

bnyhdz 2011.11.07. 22:41:16

jó zene, hallgassátok még sokat :)

antigocsi · http://emigrante.freeblog.hu/ 2011.11.07. 23:33:40

egyszer az Oktogonon várakozva én egy mellettem várakozó srácot láttam, amint vörösre festi a körmeit, de meg se fordult a fejemben megkérni őt arra, h én had fessem ki a körmét :-)
süti beállítások módosítása