Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

szamárSágok

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ezeket bőgtétek

  • Tblog: Az USA-t árnyalja, hogy pl. az autó-biztosítás minimum 70 dollár / hó, de kezdőknek 150, kezdő nag... (2016.09.25. 11:51) felháborító
  • Szepesházy Imre: Kedves Csacse! Van egy kis gond a a táblázattal! Szlovákiában valóban ennyi a jövedelemadó, de se ... (2016.09.21. 16:41) felháborító
  • Frank Waldner: Minnel kevesebb az ado annal jobban forog a penz . Nem jo ha alacsony adot fizetsz mert akkor szor... (2016.09.20. 23:58) felháborító
  • Frank Waldner: Akkor mostmar tudjatok hogy a fideszesek mibol lettek milliomosok !Ezert nem eleg a rezsire a penz ! (2016.09.20. 23:43) felháborító
  • _JoE_: Ha mind ez igaz, akkor miért kerül ugyanannyiba vagy akár még drágább is szlovákiában? (2016.09.20. 21:18) felháborító
  • Utolsó 20

2011.08.08. 17:28 csacse

2011 augusztus 8 -- 22 Celsius fok

 Esik. Az eső. Megint. 2011-08-08 van, kb 22 fok odakint és azt hiszem felülről súroltam a lécet ezzel a jóslással. Mivel bent ülök. A szobában.

Nem gondoltam volna, mikor a Balaton Soundon verettem szombat délután 38 fokban a Parov Stelar koncerten, hogy a nyár utolsó napajait élem át. Július 9-én.

Nem olyan régóta vagyok hivatalosan kereső ember, de eddig mindig július utolsó és augusztus első hetében jártam szabadságra, remélvén a jó időt. Hát most nagy öngólt rúgtam volna ha ugyanezt teszem.

Nem tudom, ki hogy van vele, de mostanában egyre többször hallom, hogy először ismerjük meg Magyarországot és csak utána menjünk nyaralni külföldre. Ez addig szép és jó és tényleg hasznos, amíg az ember nem vágyik stabil strandidőre, teraszokon való üldögélésre, vagy ha kielégítik a múzeumlátogatások is. Én nem vagyok ilyen. Nekem kell az, hogy a 40 fokos kánikulában fulladozzak a medence \ tenger \ tóparton. (preferált rész aláhúzandó), és az, hogy a fagylaltkelyhem / söröm / fröccsöm / hekkem / lángosom (feladat adott aláhúzásra ) elfogyasztása közben azon mérgelődjek, hogy miért nem kentem le magam 20 faktoros naptejjel, mert rommá fog égni a vállam. Nyilván pénz kérdés a nyaralás, de valljuk be, kis odafigyeléssel és valóban menni akarással, nem elérhetetlen a Horvát, vagy az Olasz tengerpart. Itthon, hiába a józan paraszteszű marketing, nem olcsóbb nyaralni.

Olvasom ilyenkor különböző közösségi portálok üzenő falain, szinte másodpercre pontosan,hogy szarakodik az idő, hogy mindenki elégedetlen az időjárással. Ezt részben tudom megérteni. Aki szabadságon van, itthon van, annak tényleg gáz. De aki dolgozik, annak nem teljesen mindegy? Most sokkal jobban érezné magát, ha a munkahelyéről kinézve azt látná, hogy 36 fok van, és tombol a kánikula? Jelenleg kint esik, bent dolgoznak. Szerintem bentről mindegy. Tökre mindegy.

Ilyen időben el lehet kezdeni olvasni, a Harry Potter összes bővített DVD-ét megnézni, összebújni az aktuálissal és megbeszélni a megbeszélni valókat… Egy raklap világítós óvszerrel kitanulni a Kama Sutrát, társasjátékozni, áthívni a barátokat egy laza kártyapartira, közösen főzni. Olyan sok mindent lehet csinálni ilyen esős időben is. Nem kell mindig panaszkodni.

Tessék sok sok túlórát összeszedni /aki teheti/, aztán ha majd elérkezik a vénasszonyok nyara lehet újra élvezni a napsütést, a kávéházakat, vagy elugrani Szigligetre és nagyon büntetően rozéfröccsözni.

Én ezt fogom tenni.

2 komment

Címkék: balaton időjárás sex hekk nyaralás lángos eső óvszer hideg sound naptej augusztus 2011 kama sutra rossz idő parov stelar


A bejegyzés trackback címe:

https://csacsee.blog.hu/api/trackback/id/tr183134494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsebessalas · http://zsebibabaaa.freeblog.hu 2011.08.09. 13:09:28

az hagyján, hogy szar idő van és esik, nekem az a legnagyobb bajom, hogy vasárnap kurva meleg van, aztán hétfőn szakad, aztán kedden-szerdán bazi meleg, csütörtöktől hideg. napok(hetek) óta fáj a fejem... :|

-Ani- 2011.08.09. 18:59:13

Tetszenek az ötleteid esős időre :D
Így igaz! Mindennek megvan a maga szépsége, varázsa, még az esős időnek is. :)
süti beállítások módosítása