szamárSágok

22 23 24 25 26 27 28
29 30

ezeket bőgtétek

• Tblog: Az USA-t árnyalja, hogy pl. az autó-biztosítás minimum 70 dollár / hó, de kezdőknek 150, kezdő nag... (2016.09.25. 11:51) felháborító
  • Szepesházy Imre: Kedves Csacse! Van egy kis gond a a táblázattal! Szlovákiában valóban ennyi a jövedelemadó, de se ... (2016.09.21. 16:41) felháborító
  • Frank Waldner: Minnel kevesebb az ado annal jobban forog a penz . Nem jo ha alacsony adot fizetsz mert akkor szor... (2016.09.20. 23:58) felháborító
  • Frank Waldner: Akkor mostmar tudjatok hogy a fideszesek mibol lettek milliomosok !Ezert nem eleg a rezsire a penz ! (2016.09.20. 23:43) felháborító
  • _JoE_: Ha mind ez igaz, akkor miért kerül ugyanannyiba vagy akár még drágább is szlovákiában? (2016.09.20. 21:18) felháborító
  • Utolsó 20

2011.07.20. 16:54 csacse

VOLT fesztivál 2011 blog speciál első nap első fele

Aki aktív f@szbúk aktivista az nyomon követhette a "helyzetjelentéseimet" a VOLT-ról és a Balaton Soundról. Próbáltam napi minimum egyszer összefoglalni, hogy milyen is volt a fesztiválom, de most kaptok egy kicsit bővebb élménybeszámolót. Képekkel.

Szerdán meló után elintéztem a fiskális ügyeket és összeszedtem a Timiet (L), és fél kettes (13:28) vonattal elstartoltunk Sopronba. 33%-os kedvezményes jegyemmel és egy doboz narancsos Soproni társaságában Timi, Atom, Judit és jómagam robogtunk a GYSEV erre a célra kijelölt járatában. Megérkezéskor sajnos nem fogadott az "Isten hozott Sopronban, külön köszöntjük a VOLT fesztiválra érkező vendégeinket" speciál köszöntés, de ez semmit nem vont le a fesztivál és szabadság hangulatból. Ez a kép fogadott bennünket a vasútállomáson, nekem tetszett...

Az állomás elötti térre lépve, már eluralkodott a fesztivál hangulat, hiszen mindenhol fiatalok VOLTak és örültek maguknak, egymásnak. Fetrengtek fűben, parkban, vagy ott és abban amit találtak, vagy éppen kedvük volt hozzá...

*** személyes megjegyzés: felbaszta az agyam a blog.hu!!!! Megírtam egy csomó szöveget, erre b@szta elmenteni, kib@szott pipa vagyok most!!! OFF***

Némi tanakodás és utánaszámolás után kiderült, hogy Taxival is érdemes felmenni a szálláshoz, nem kell megvárni a Tisza buszt (erről majd írok később, hogy mi is ez), így szerváltam egy fehér 5 ajtós Suzuki taxit (sofőrrel mielőtt jönnek a kötekedések), amin VOLT hivatalos VOLTos matrica, tehát nem rabol le minket anyagilag. A VOLT os Pesti Est különszámban benne VOLT :), hogy 1200 HUF-ért cipeli a fenekünket és a csomagjainkat a VOLTos Taxi, mi 4-en VOLTunk, 300HUF/kopf. Nem vág földhöz, szal hajrá. Jó fej VOLT a taxis, egyébként itt meg is állnék egy pillanatra.

Sopron lakossága hihetetlenül türelmesen és lojálisan áll hozzá a fesztiválozókhoz. (Tisztelet a kivételnek, mindenhol vannak balf@aszok, Sopronban is, hallottuk pl. hogy már a -1. napon feljelentették a fesztivált, a nagy hangzavar miatt, holott még el sem kezdődött..no comment) Persze érthető, hiszen Sopron lakossága okos, tudják, hogy ha jól érzi magát a fesztiválozó, akkor jövőre is visszajön és itt költi el a forintjait, valutáját, pénzét, ki mennyit, mit. Le a kalappal Sopron, jó ott fesztiválozni.

Felvitt minket a taxi az Ady Endre 5 szám alá, ami a VOLT Klub panzió címe, és a következő 4 napban az otthonunkat jelentette. Sokak számára a tisztaságot, sokak számára a lehetőséget az alapozásra, de ezt később. :) Becsekkoltunk, átvettük a kulcsokat, a Tisza buszos bérletet és elfoglaltuk szobáinkat. Kétszer kétágyas szoba, középen folyosó, onnan nyíló zuhanyzó és wc, folyosón hűtő, szekrények, 4 napra teljesen jó. Főleg azok után, hogy láttam a VOLT-os faházakat, illetve néhány sátorhelyet, hát a miénk ahhoz képest maga volt a Hilton, jó sok csillaggal..

Okos fesztiválozóktól elvártan körbenéztünk a környéken, találtunk egy CBA boltot, kb 50 méterre, egy főiskolás klub szerű helyet, kb 60 méterre és egy éttermet a szállás épületében, Ala Carte és menüs étkezési lehetőséggel, szal teljesen olasz volt minden :)

Be is vásároltunk vizet, energiaitalt, zsömlét, péksüteményt, csokit, meg minden olyan dolgot, ami másnap (mindenki arra gondol amire akar) jól jöhet. Ezek után a lányok kitalálták mit is vesznek fel arra a napra, mi fiúk újabb narancsos Soproni társaságában konstatáltuk, hogy megérte az árát a szállás, pláne úgy, hogy van internet, meg talán lesz csend is éjszaka (délelőtt).

Lassan elkezdtünk elindulni a fesztiválra, de ez majd legközelebb... (trollface illene ide..Problem?)

Szólj hozzá!

Címkék: nap atom beszámoló fesztivál első facebook 1 taxi csacsi volt day timi judit gysev special narancsos soproni első fele

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.