szamárSágok

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ezeket bőgtétek

  • Tblog: Az USA-t árnyalja, hogy pl. az autó-biztosítás minimum 70 dollár / hó, de kezdőknek 150, kezdő nag... (2016.09.25. 11:51) felháborító
  • Szepesházy Imre: Kedves Csacse! Van egy kis gond a a táblázattal! Szlovákiában valóban ennyi a jövedelemadó, de se ... (2016.09.21. 16:41) felháborító
  • Frank Waldner: Minnel kevesebb az ado annal jobban forog a penz . Nem jo ha alacsony adot fizetsz mert akkor szor... (2016.09.20. 23:58) felháborító
  • Frank Waldner: Akkor mostmar tudjatok hogy a fideszesek mibol lettek milliomosok !Ezert nem eleg a rezsire a penz ! (2016.09.20. 23:43) felháborító
  • _JoE_: Ha mind ez igaz, akkor miért kerül ugyanannyiba vagy akár még drágább is szlovákiában? (2016.09.20. 21:18) felháborító
  • Utolsó 20

2010.06.16. 18:35 csacse

megszelidítem, megbánom...

Sokan azt gondolják erről a nótáról, hogy milyen gyönyörű szerelmes szám, persze így is értelmezhető. Nem csoda hiszen a Quimby szövegeinek legtöbbje, ha nem az összes többrétegű mondanivalót tartalmaz. Attól függően, hogy életének éppen melyik szakaszában van a hallgató, teljesen mást mond. Érdekes, hogy minden életérzés benne van ezekben a sorokban, ha boldog vagy, vagy ha szomorú, vagy egyszerűen csak nem leled a helyed.

Ha úgy értelmezed ,hogy szerelmes vagy akkor RÓLA szól, ha életed végén jársz akkor a halálról, ha éppen valamilyen olyan korszakodban vagy - és egyébként a Quimby tagjait ismerve ez a legvalószínűbb, mivel meg nem erősített és megerősített információk szerint is többen nyúltak tudatmodosító szerekhez - a mámorról szól.

Lehetne vitatkozni rajta órákat, de sztem attól még gyönyörű, és több van benne mint csak zene és szöveg :)

Üdvözlöm érintem nem mutatom
Nem emlékeztetem nem kutatom
Nem zavarom zavarom csak figyelem
Belefeledkezem vele utazom

Nem sürgetem nem várom
Nem bántom nem sajnálom
Nem sajnáltatom magam magam adom
Neki megadom neki megadom magam

Felkavarom felkavarodom
Megálmodom belelátom
Megkövetem megkövetelem
Megszelídítem megbánom


Meggyújtom eloltom meggyújtom eloltom

Megoltalmazom elragadom
Elragadtatom magam magam adom

Megadom megadom neki megadom magam

Nem suttogom elkántálom
Megkóstolom megkínálom
Keveredek belehabarodom
Belefeledkezem vele utazom

Felismerem feltüzelem
Megszállom megbabonázom
Megbabonáztatom magam magam adom
Megadom megadom neki megadom magam

3 komment

Címkék: quimby magam adom


A bejegyzés trackback címe:

https://csacsee.blog.hu/api/trackback/id/tr882086889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mehira 2010.06.16. 20:29:41

Szerintem minden benne van, amit felsoroltál, és még azon kívül is MINDEN - így nagybetűvel :)

zsebessalas · http://zsebibabaaa.freeblog.hu 2010.06.17. 16:06:17

szerintem szuperszomorú szám de kurvajó. nekem azt az embert juttatja az eszembe, aki sokáig a legfontosabb volt, de ma már nem beszélünk :( puszillak hanzsi :)

-Ani- 2010.06.19. 21:02:06

Most hallottam először, tényleg sok jelentése lehet, bár az utolsó szakaszok szerintem tényleg ama mesterséges mámorról szólnak.... Akkor is nagyon tetszik! :)
süti beállítások módosítása