szamárSágok

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ezeket bőgtétek

  • Tblog: Az USA-t árnyalja, hogy pl. az autó-biztosítás minimum 70 dollár / hó, de kezdőknek 150, kezdő nag... (2016.09.25. 11:51) felháborító
  • Szepesházy Imre: Kedves Csacse! Van egy kis gond a a táblázattal! Szlovákiában valóban ennyi a jövedelemadó, de se ... (2016.09.21. 16:41) felháborító
  • Frank Waldner: Minnel kevesebb az ado annal jobban forog a penz . Nem jo ha alacsony adot fizetsz mert akkor szor... (2016.09.20. 23:58) felháborító
  • Frank Waldner: Akkor mostmar tudjatok hogy a fideszesek mibol lettek milliomosok !Ezert nem eleg a rezsire a penz ! (2016.09.20. 23:43) felháborító
  • _JoE_: Ha mind ez igaz, akkor miért kerül ugyanannyiba vagy akár még drágább is szlovákiában? (2016.09.20. 21:18) felháborító
  • Utolsó 20

2010.05.01. 13:35 csacse

glamour kártyád van?

 

Már régóta meg akartam írni ezt a sztorit. Főleg azoknak lesz vicces akik ismernek és tudják, hogy milyen vagyok :)

A lényeg:hazamentem savazni, mert savazni kellett április 11.én, nem fasszal és savazás után leléptünk a Bazsival, a Bazsiékhoz, Écsre. Miután kiÉcseztük magunkat, elugrottunk Győrbe, az Árkád bevásárló központba. Nézegettünk, ettünk Burger Kinget, mert az nálunk nincs, és közben úgy tettünk minta shoppingolni támadt volna kedvünk.

Mivel nagy GAS farmer rajongó vagyok, ezért betértem a GAS farmer boltba, GAS farmert venni, mert tetszenek a GAS famerok. A már 4szer említett GAS farmer boltban, ahol mint a neve is mutatja GAS famert lehet venni, kinéztem egy jó kis darabot.Cirka 21990 HUF-os árra volt belőve az ár-érték arány. És ekkor kezdődik a "csoda"

A teljes kerettörténethez hozzátartozik, hogy nem vagyok egy plázázós típus, vagy egy darab pár Tisza cipőm, egy-két farmerem és olyan pólóim amit sztem más nem nagyon hordana, de nekem bejön :), szal nem vagyok plázás típus az fix.

Folytatva a történet: Jön egy olyan tipikus plázás,cicás eladó, hogy sziamitsegíthetek, mondom  -ezt a gatyát nézegetem a következő 15-20évre, ebben fogok aludni is stb - ezt nézegetem. És erre ő:

Ez a nadrág most 21990 Forint, de ha van GLAMOUR KÁRTYÁD akkor lejön belőle 20%!

A kövekező dolgok fordultak mega fejemben a másodperc tört része alatt:

  1. Mi a faszom az a Glamour?
  2. Szted úgy nézek ki mint akinek van Glamour kártyája?
  3. Mire gondoljak hogy ne röhögjem képen real timeban ezért a mondtatért, pedig esküdni mertem volna, hogy halál komolyan gondolta

Na mindegy, utánanéztem mi is az a Glamour:

wikipédia:

 A Glamour egy nőknek szóló divatlap, amelyet a Condé Nast Publications ad ki. Eredetileg a Glamour of Hollywood nevet viselte. Az első szám 1939-ben jelent meg az Amerikai Egyesült Államok-ban.

 Ez kezd egyre érdekesebb lenni nem? Olvassuk tovább...

Magyarországon a magazint az Axel Springer adja ki, 2004 szeptembere óta. Jelenleg 142 ezer fő olvassa Magyarországon. A magazin 2008-ban megrendezte a Stiletto Run nevű futóversenyt, ahol a hölgyeknek tűsarkúban kellett szaladniuk. Ebben a futóversenyben a gyorsaság mellett díjazták a legdivatosabb ruhát és cipőt, illetve a legkreatívabb futószettet is. Rendszeresen megrendezik a Glamour-napokat is, melyek keretében az olvasók 20-50 százalék közötti kedvezménnyel vásárolhatnak kedvenc üzleteikben országszerte.

2009-ben először osztották ki Magyarországon a Woman of the Year-díjat, ahol a következő kategóriákban indultak a hírességek: legjobb divattervező, legjobb modell, legjobb színésznő, legjobb műsorvezető, legjobb énekesnő, legsármosabb férfi.

NA MOST AKKOR ÉN VAGYOK A HÜLYE,HOGY NINCS GLAMOUR KÁRTYÁM ? :)

Beillesztem az első képet amit a google kidobott a "glamour" szóra:

 

 Hát durva na, mindegy tök jót röhögök rajta ha eszembe jut, és azt hiszem ez a lényeg. Glamour ide, glamour oda, GLAMOUR KÁRTYÁT MINDENKINEK!!

2 komment

Címkék: győr árkád glamour glamour kártya


A bejegyzés trackback címe:

https://csacsee.blog.hu/api/trackback/id/tr661966470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2010.05.03. 13:53:14

Neked nincs glamour kártyád?! De gáz... Töröllek is iwiwről :P

Na jó, nekem sincs:P

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.05.03. 14:14:52

el is indítom a facebookon ezt a klubbot, hogy akinek van kedvezményre jogosító Glamour kártyája :)
süti beállítások módosítása