szamárSágok

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

ezeket bőgtétek

  • Tblog: Az USA-t árnyalja, hogy pl. az autó-biztosítás minimum 70 dollár / hó, de kezdőknek 150, kezdő nag... (2016.09.25. 11:51) felháborító
  • Szepesházy Imre: Kedves Csacse! Van egy kis gond a a táblázattal! Szlovákiában valóban ennyi a jövedelemadó, de se ... (2016.09.21. 16:41) felháborító
  • Frank Waldner: Minnel kevesebb az ado annal jobban forog a penz . Nem jo ha alacsony adot fizetsz mert akkor szor... (2016.09.20. 23:58) felháborító
  • Frank Waldner: Akkor mostmar tudjatok hogy a fideszesek mibol lettek milliomosok !Ezert nem eleg a rezsire a penz ! (2016.09.20. 23:43) felháborító
  • _JoE_: Ha mind ez igaz, akkor miért kerül ugyanannyiba vagy akár még drágább is szlovákiában? (2016.09.20. 21:18) felháborító
  • Utolsó 20

2010.03.10. 18:36 csacse

Honnan jött a Láma?

Üdv emberek,esetlegesen olvasni tudó Lámák,

Pár napja blogolok és az első írásomat elolvasva az Atom,- akinek a blogját egyébként mindennap elolvasom - /nyalizás kipipálva :) /kommentelt engem, hogy honnan is jött a Láma?

Na, ha a Bonyihoz hasonlítanék, akkor most ideirnám - természetesen a Wikipédiáról kikontrollcézve, hogy aszongya :

A láma (Lama glama) az emlősök (Mammalia) osztálya a párosujjú patások (Artiodactyla) rendjébe és a tevefélék (Camelidae) családjába tartozó faj.

Illetve:

A dél-amerikai tevefélék 4 faja közül a legismertebb. Kizárólag háziasított egyedek élnek, az emberek teherhordásra használják őket, de szőrméjük is értékes. Valószínű, hogy a guanakó volt a láma vadon élő őse. Állománya Peru déli részétől Bolívia nyugati feléig, illetve Argentína északnyugati részétől Chile északkeleti feléig terjed. A Dél-Amerikában élő lámák számát 3.7 millióra becsülik. Napjainkban a korábbi időkhöz képest kevésbé elterjedt háziállat.

De mivel nem vagyok Bonyi, és pontosan tudom miről is van szó ezért ezt írom le:

FOGGALMAM SINCS! :) Talán 2001-2002 környékén hallottam először, ugyanis a haverjaim akik a Veszprémi Egyetem koleszában tolták egymást halálra a CS (Counter Strike) nevezetű játékkal, és ők ordibálták egymásnak ezt a mondatot, hogyaszonyga

Mekkora egy kib...aszott LÁMA vagy te bazze'

Na sztem innen számítom én a saját "lámám" megfogantatását!

A már fent említett Wikipedia szerint pedig:

  • Olyan személyre használatos ez a kifejezés, aki ugyan megtanulhatta volna számára fontos és szükséges informatikai, számítástechnikai fogalmakat vagy egy program kezelését, mert ideje, eszközei és a képességei megvoltak hozzá, de mégis másoktól vár segítséget a problémája megoldásához.

  • Ezt a kifejezést használják a tapasztalatlan, kezdő felhasználóra, aki nem néz utána a rendelkezésére álló információknak, és ezért minden lépésnél másokra szorul

Érdeklődve várom kommentekben esetlegesen lelámázva énengemet, hogy ki mikor találkozott először az ő Lámájával.

Jaj majdnem elfelejtettem ( másodszor szerkesztem át a bejegyzést), a leghíresebb lámát el is felejtettem majdnem

Természetesen nem akarok megtéríteni senkit, de ő is láma, nem szteches láma, de lehet hogy az informatikához nagyon nagy láma, nem tudom. Nem is érdekel! Amúgy nem olyan mint valami középiskolás technikatanár?

Hát most őszintén :)

Tényleg eszembe jutott egy vicc is:

 - Milyen szinű szeme van a lámának???

 - Láma szeme Láma szeme sötétkék, mégsem vagyok a babámnak elég szép...

Tudom. Borzalmas!

Ennyit mára, mindenkinek lámás rák és rollt kivánok

Apropó: Nem látta valaki a blogolás közben elhagyott pacskerom? /Bázz' mekkora láma vagyok :)/

 

8 komment

Címkék: atom wikipedia láma cs papucs dalai bonyi


A bejegyzés trackback címe:

https://csacsee.blog.hu/api/trackback/id/tr401829307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2010.03.10. 18:53:22

vajon meddig vemhes egy láma?

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.03.10. 18:55:31

@bonyi z.: A vemhesség 11-12 hónapig tart, ennek végén egy borjú jön a világra. A borjú mintegy négy hónapig szopik.

bnyhdz 2010.03.10. 18:56:39

@csacse: hát ez szopás a javából...

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.03.10. 18:59:15

a lámák már csak ilyenek ;)

mehira 2010.03.10. 20:05:09

omg :)
találtam neked egy fejtörőt hozzá (bár elég béna, de akkoris...):

Azt mondja a fáma máma
fába botlik láma lába

Atom · http://atom.blog.hu 2010.03.10. 23:36:32

"Láma szeme Láma szeme..." - ááá.

Először általános iskolás koromban találkoztam egy lámával a budapesti állatkertben. Néztem, hogy milyen állat is ez a vicces kis teve, majd lapozgattam a karám előtti leírást. "A láma mielőtt köpni készül előre nyújtja a fejét" (felnézve eléggé előre volt nyúlva), "Hátrahajtja füleit" - ez is stimmelt, "Majd köp" - ebben a pillanatban, még fel sem néztem és már landolt a turha a kabátomon. Férfiasan sikítozva odarohantam az ofőhöz, ő meg lemosta zsepivel.

A láma jelzőt (emberre) pedig még programozó osztályban hallottam 2004 körül, amikor az egyik nagy CS-fanatikus srác mondta rám:P

bnyhdz 2010.03.11. 15:09:31

eeend! lédíísz end dzsentlümeeen! dőőő lllámá szong: www.youtube.com/watch?v=KMYN4djSq7o

háziállat@blog.hu 2010.03.17. 21:06:41

Hát a lámák már csak ilyenek:)
süti beállítások módosítása